Paul och jag

Jag och albanen var och vandrade ute i skogen här om dagen, då vi blekantade oss med en ny kompis! nämligen Paul! Blev till sist en riktigt ledsam historia. Kan skriva en liten bok om tiden vi hade med honom <3

här är jag o paul när vi träffar han för första gången (så söt!!)

skrattade lite när Paul helt plötsligt började kissa mot Albanen! (vet inte varför??)

Iaf. efter ett tag då vi hade umgåtts med Paul och hans mindre bror så tänkte vi släppa ut honom i det fria och låta honom ta sina första steg på egen hand, så här är jag när jag innnan jag säger farväl till Paul (bilder från avskedet är för risiga på mig och albanen, vi grät floder)

pauls mamma som säger: "heidooo" och Paul som tar sina första kliv ut på nya äventyr! Lycka till bubben!

¨Sedan hände det vi fruktade... Fy satan! RIP paul. vi skulle aldrig släppt iväg dig bubben </3 här klappar albanen  honom en sista gång. lilla bubbis


Kommentarer
Postat av: Amanda

mer videobloggar:DDD

2011-04-21 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0