Regniga dag...

Tjenare! Jo idag är inte en sådan här sommar dag precis.. Regnig dag kan man nog kalla det eller t.o.m äcklig, tråkig, mörk, kall -dag.... japp har många glåpord till denna dag allt! (vem har inte).
Nu sitter min katt även kännd som min ända vän såhär en fredagskväll i mitt knä och sover han e så söt dendär pojken <3AL
Funderar på att dra ut träffa någon men min kompis kan inte idag! Rackarns också jag måste allt ta och skaffa mig några vänner.. Ni vet så man kan välja lite då och då vem man vill träffa. Det skulle vara underbart tänk att det är vissa som har det så....
Fysatan nu stack min katt också! måste verkligen ta och skaffa mej ett liv herrå kramar er vän ALBANEN <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

urs inte kul me reng

2011-04-01 @ 18:03:30
URL: http://generoso.blogg.se/
Postat av: The Fashionisto/a

Hejsan, vilken trevlig blogg du har :)

2011-04-01 @ 18:33:15
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin bild och sen gör mer videoinlägg:DDDDDD

2011-04-03 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0