Take me away!

Hejsan kära blogg! Är så jävla sjukt trött på det här nu då. Allt är så jobbigt det finns ingen ork kvar i mig, mina fötter viker sig under mig så fort jag tänker på dig medans de får sådan kraft för att springa iväg från problemet (dig) allt snurrar min hjärna orkar ej tänka på dig och undviker alla tankar som inblandr dig... med dig menar jag såklart skolan!  nee men snart e det ju faktiskt sommarlov och ledighet för alla studerande! Dock så måste man ju prestera extra mycket nu de sista dagarna som är kvar i skolan så det kommer ju också vara lite kämpigt men det får gå an !
Elin sade just till mig att hon vill ha en kille.. Det skulle sitta finfint just nu tycker jag nog också dock så är man fast i en zon då.. :)
PS måste bara säga ELIN? vf lägger du upp så roliga bilder på dej sj :P
knasig bild på mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0