VISSTE NI ATT...

jag och Tobbe-Trollkar är fett bra polar..
Joo surrni texten ni just läste den stämmer gott och tydligt förstår ni. Senast här om dan var vi ute och åkte med bussen många kollade på oss dock. Ajaaa så nu är jag typ känd men ni behöver inte göra så stor grej av detta nu. Jag ger autografer för hundra spänn för jag tycker att annars blir det för mycket som vill ha... Men innerst inne är jag en helt vanlig människa precis som ni så jag vill inte att ni behandlar mig bättre (t.ex ger mig pengar, köper presenter till mig, ger mig fotmassage, polerar min tandställning o.s.v) än någon annan. Självklart kan jag inte hindra er att behandla mig på detta sätt för jag är ju trots allt kändis nu.
Här satt vi och åkte på bussen dock fanns det inte två plats-sits lediga så vi fick sitta mitt emot varandra. Det är inte så att han inte känner mig.. han fick just ett sms bara <3

NU SKA JAG TRÄFFA TOBBE TROLLKAR HERRÅ (vi ska ut och åka buss igen) SEES KRAM DEN
AMANTA KOSTALLA ALBANEN (KÄNDISEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0