1 stycken alban och blondin

Jag tänker exakt som er kära läsare, ni är inte ensamma! lite vanliga FAQ
Är ni egentligen 2 som bloggar på albanenoblondinen? Den där albanen hör man inte mycket ifrån nu för tiden.
- Ja vi är faktiskt två som bloggar, jag kan inte svara åt albanens vägnar!! Jag är ledsen, men sluta bomba med den frågan!!
När kommer eran F#%&//CKING film ut på bio?!
- Åh (-.-) som vi redan sagt till de flesta så har våra kameramän inte samma tider som oss och vi måste ju vara i skolan på vardagarna så inspelningen fortsätter under jullovet. INGA MER FRÅGOR OM DE TACK!!
Vad har ni egentligen gjort i helgen? varför bloggar ni inte???
- p.g.a svåra tider och läs f.1!! umgåtts med familj och vänner, kollat på idol osv..
uppkommer mer vanliga frågor  så svarar jag på dem i inlägg så slipper jag skriva samma sak 2011 ggr!! kram Blondinen (vem annars liksom)
jag och albanen igår. kaooz med tequilahatt på huvudet?! knäppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0