bak på g..

Nu har jag precis tagit mig en välförkänt powernap, asså vad är grejen denna helgen med att vara så himla trött?, sen kommer Amanda hit och så ska vi baka BULLAR. fy tusan va goooooott!! Blinder kommer senare kanske dårå, får fota lite med min systemiis!
Idag har jag gått upp klockan 6 (därav tröttheten), matat hästar, fixat allt + lite till i stallet, dvs. mockat hagen fyllt vatten i hagen och gjort allt asbra verkligen, skit jobbigt, ridit (hoppat lektion, skitduktig hezzt), åkt hem, duschat, sminkat mig i bilen påväg till Sara, eftersom att hennes pappa fyller år, firat han, åkt hem, gått till sängen, sovit. En sammanfattning om min dag. Forts. kommer ikväll, excited eller?
jag och min baby♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0