BULLBAAAK!

Tja bloggen! Gissa om jag är mätt nu.. Ja, ni hade rätt. Det är jag.
Som sagt så kom albanen hit dårå och vi bakade bullar (dubbelsats, mmmmm..) Och vi har en liten lek, som vi brukar köra. Att vi delar upp alla bullar när vi är klara och tävlar vem som äter upp alla först. Prova ni själva, jätteroligt!
Iaf, så nu känner jag mig lite illamående och känns som att jag kanske kommer spy snart, vem vet? Men det kanske inte är så konstigt efter 30 bullar... (+ att jag förlorade tha game...)
Här kommer lite bilder + texter om dagens bullbak! Enjooooy!

Vi hoppar direkt tills det att degen är färdigknådad och ska jäsas första gången. Glada cheyer innan vi har ätit något, eller just det, Amanda hade ätit lite jäst som börjar bubbla i hennes mage (kommer prutta som satan imorgon) men det räknas inte.

Sen var det dax att göra fyllningen, amanda, som älskar att kleta med "en viss sak" satte genast igång och började blanda smör och vaniljsocker med händerna, FLIPPARRRR'N!

Vi hoppar över lite tills då jag garnierar de sista bullarna så att de är färdiga att åka in i ugnen!

sen var det bara att sätta igång med tävlingen! Jag kör på som tusan även fast jag känner att det börjar ta emot lite redan efter bara min 10:e bulle och tänker "hur ska detta egentligen gå?"

Amanda går verkligen all-in för detta och köttar på som fan, tar två bullar in i munnen samtidigt till och med!

Amanda segrade när jag bara hade en pytteliten bit kvar, surt eller vad?! Här försöker hon trycka in det sista i min mun. Och ni ser ju själva att både jag och hon håller på att sprängas vid detta laget. Öppnade jag nämligen munnen, så skulle allt spruta ur mig.. Typ.

Fick ej in det sista i munnen, och som sagt vid detta stadiet kunde jag inte öppna munnen, därav att en bullbit fastnade dära och Amanda tittar på mig och tänker " vafaan gör hon egentligen?? " samtidigt som att jag ändå är nöjd med vad jag har presterat under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0