chillar

Känns som att jag alltid skriver att jag chillar när jag bloggar? men det är ju klart, man bloggar ju inte när man är ute på stan (eller för min del, ute i stallet  och rider precis.) så ni får nöja er med att jag chillar varje gång jag bloggar.

Jaja, back to the inlägg. Just nu somsagt så ligger jag och chillar i min säng, har precis sovit några timmar i soffan fast såklart så har jag blivit väckt femtioelva gånger av alla mongosar i min familj -.-, och nu såklart så ska min lillasyster spela skit hög musik så det hörs i hela fucking huset. FUCK MY LIFE moment eller vad?!
nu ska jag iaf ta bussen från detta hushelvete och åka till amanda(som förövrigt alltid e ensam hemma eller har en förälder där, här är det full rulle HELA tiden -.-) HEJDÅ !!!! Blondinen
vill hugga allas huven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0