Fräsch igen!

Hej bloggen.... Jag har inte bloggat på ett tag nu och jag ber så hemskt mycket om ursäckt. Tur att vi är två som bloggar i alla fall så inte bloggen står helt tom. Stort tack till Elin!
Har vårit lite "rutten" på sistonde om man nu kan yttra sig så. Har varit väldigt blek, mina ögonfransar och ögonbryn har varit väldigt transperenta haha! Så jag har helt enkelt skämts då jag har gått runt utan smink. Blickarna man får då man går runt på stan osminkad. Hur man ser deras ansiktsutryck stelna till och hur de kopplar bort de de håller på med bara för att de får en sådan chock.
Men nu äntligen känner jag mig som en nyvattnad ros som fått sin måttliga mängd sol idag, då jag åkte ner till handen och solade 20 minuter och sedan satte på lite färg på de transperenta ansiktshåren. Med ansiktshår menar jag allt hår i ansiktet utom mitt skägg, de vill jag behålla transperent!
Lördagen tillbringade jag hos blondinen och blev mer och mer vild ju mer kvällen närmade sitt slut.
Bilder på mig o Elin från i helgen <3
Elin håller i mobilen som vanligt -.-'

och en till nästan likadan ;)

& ytterliogare en till likadan ;)

//Amanda Kostall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0