it's sunning!

rubriken säger en hel del. Jag vaknar upp denna underbara morgon det solar och min älskling ligger med mig (min andra älskling dårå, min andra kille Cam Gigandet var tvungen att åka och spela in en film. Så nu får jag mysa med Idefix istället). Men nu när det är sol, vad passar då inte bättre aän att åka till stallet och rida? Jo! INGET. Så ska åka snart och rida ut i solskenet! LOVE♥ blondinen
där ligger han, älsklingen.
Här kommer lite roliga scener från andra sminkvideon, urklippta i bilder från min kamera(ni kanske märkte att vi pratade till två kameror.. hehe)
Amanda målar på sitt första puder (fläck) ..
Amanda Blev lite fläckig i pannan.. men det syns inte sen på mingelbilderna... va?
Jag målar på (lite snett.. hehe) mitt första ägonbryn!! (Y)
ja som sagt.. haha hade ej provat det där innan, så prova inte ;)
BTW, LIKEA VÅR SIDA PÅ FACEBOOK!!!!!!
https://www.facebook.com/pages/AlbanenoBlondinenbloggse/331437713541030

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0