Solaaaaa

Tjaatja bloggen.
Just nu sitter jag och jobbar på min grek-karaktär, alltså: sitter och lyssnar på grekmusik. Så som michalis hatzigiannis och I've never told you (som förövrigt väcker många fina minnen av min kille i grekland). Och för att maxa  detta och känna mig som en äkta grek, ska jag också gå upp och sola (och drömma att jag solar på en strand i grekland)
Idag har jag gjort saker som ingen bryr sig om, tillexempel har gått i skolan. och sen har jag (för en gångs skull) varit hästledig och bara legat i soffan och kollat på film, skit skönt och så var jag ensam hemma också.
jaja.. nu ska jag gå tror jag... och ni vet sist jag solade? då jag berättade om mannen jag mötte på (inte en vacker syn) men förra gängen var det nästan värre...... kolla bara:
ser ni eller? juste!!!! nån kom in och tog kort på MIG! hur ska jag nånsin känna mig säker igen när jag solar?! om ni undrar varför jag solar med luckan öppen så är det inte för att den inte får plats, utan för att jag har kalestrofobi... så det är därför.... men funkar lika bra det ju!! :)
hittade denna bild på en sida jag brukar va inne på ganska ofta.. readtube?? förstod först inte att jag va med där snygg som en brud ;) coolt ändå. Nu kommer jag bli ännu kändare!!!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ja det var pinsamt i alla fall, ville gå under jorden där för någon minut. :-)

2011-12-02 @ 11:44:11
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Anonym

HAHAHA DU ÄR SÅ JÄVLA SKÖ XD

2011-12-04 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0