Strul med Hyundaien...

Hejhej idag har jag meckat för fullt med Hyundaien eftersom att då jag var påväg hem ifrån en lyckad Julafton med käraste familjen så kännde jag en stark lukt av olja. Detta kan inte vara sant tänkte jag, jag som var så slut efter allt paketöppnande och galna barn som slogs över paketen o.s.v. Jag ställde in den i garaget och upptäckte en svår läcka! Typiskt..... Detta skulle ta alldeles för lång tid att reparera, då det var en läcka i fördelningslådan (som ger kraft åt de alla fyra hjulen). Så jag beslutade att ta detta en annan dag då jag har mer tid och mer ork. Så sorry lilla bilen men du får förbli sårad i några dagar <3
Här ser ni då läckan på fördelningslådan.
Här är då även en annan läcka lite längre in...
Sådär nu har jag lärt er lite alla om allmänbildning <3 Puss på er Kram Amanda Kostalla!
& God jul förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0