tolka?!

En av de roligaste saker med livet är att tolka. Så sjuuuukt kul!
Dock p.g.a mina oerfarenheter av att åka skidor, så ramlar jag av någon anledning... vet inte riktigt varför...
I vilket fall som helst så är det ändå obeskrivligt roligt.
Så jag fick ju en galen idé idag att vi skulle slå på stort och tolka med min svarta springare Black beauty.. men sen tänkte jag en gång till och kände att det inte skulle vara värt att sätta livet på spel bara för att få ha lite kul. Så vi tar istället amandas vita springare, White Trash, istället. Oj, nu råkade jag skriva istället två gånger i samma mening. Känns iaf bättre att dra ett lite (läs: lite) säkrare kort.
en annan som tolkar (p.s vet ej vem)
Denna skulle väl va något att tolka bakom?! (Min Black Beauty)
amandas White Trash. Namnet säger sig självt som ni ser.. Men man får nöja sig med det man har.
KRAMIS BLONDINEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0