Promenados!

Olla alla kära bloggläsare!
Idag har jag varit i skolan. Dock bara 1 lektion (skämt åsido var där 2 lektioner) Sen hade vi håltimme resten av dagen!! Sen har jag då ridit Blackie och jada jada jada allt annat tråkigt man gör om dagarna, bajsar kissa ´äter går upp m.m

Ska nu dock fråga Albanen om hon vill ta en härlig långpromenados (Promenad dårå, om ni inte fattade) i den fina kvällssolen och den fina lilla staden (som är väldigt för mycket underskattad) Tyresö. Kanske vi också redigerar ett och annat klipp idag, har nämligen filmat igår när vi red, JIPPIKALÈ (?)

Yeaaah! Nu ska jag kolla klart på HannahMontana!!
POK elin

så länge: kolla på videon med Haroo som gäst(en liten fågel viskade nyss i mitt öra att nästa gäst heter gerber..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sår på benet för livet....

2011-02-18 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0