akupunktur!

Akupunktur är en del av den traditionella kinesiska medicinen, men används även enligt andra förklaringsmodeller. Akupunktur innebär att nålar sticks in i huden på särskilda punkter.
Som på mig t.ex eftersom att jag lider av sjukdomen astma... Då måste man sätta en nål på astma punkten i örat sedan en på lungpunkten och till sist på en annan (?) Så just nu sitter jag här med ett ömt öra som nyss har fått i sig tre nålar!
Jag har inte sånna långa o äckliga nålar utan korta som sitter på ett plåster som man sätter på ! har gjort detta förut fast i pannan med långa nålar! Vet ej riktigt om jag tror på att det ska bli bättre men vi vet vad man säger! Bättre prova en inte prova alls!
Sist när jag hade nålar i pannan <3

// ALBANEN

Kommentarer
Postat av: Elin

FYFAN VA KINKY!!!!!!!!!!!!

2011-01-10 @ 20:34:40
URL: http://albanenoblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0