albanen älskar blondinen..

Hej bloggen!
Blondinen och jag vi kan bråka ibland men i slutändan slutar det alltid med att vi förblir vänner för livet lixom.. Vi har kännt varandra i två år nu (tror jag) och vi är som två olika länder... Vi är ganska olika pga våra olika kulturer och vi har olika vanor t.ex blondinen borstar sina tänder noga menans albanen ... jaa.. inte gör det helt enkelt.. Men ändå håller de ihop i vått och torrt de är där för varandra som en klippa i stormen att luta sig mot o jag sviker aldrig dig Elin (bra citat som jag kom på nyss).
lixom... vii har varit med om så mycket du och jag på ändå en ganska kort tid lixom. Oj nu råkade jag skriva lixom i samma mening (?).... Med detta inlägg ville jag bara säga.. förlåt för det stora bråket vi hade idag. Hoppas du förlåter mig... Orkar ej skriva någe mer om bråket idag vet nog att ni läsare lär vara ganska intresserade av det men det är ganska tungt nu som det är.. PUSS
Minnerna i grekland samt det andra stället som jag inte kan komma på namnet på.. Brukar bli lite exalterad när jag åker bil (hehe)

POK //// ALBANIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0