Back to 2010..

Känns som att det var igår, men nu gör även jag en liten flashback på året 2010!

Körde lite moppe med Albanen, vi posa även med våra extremt coola moppar (ssshh...)

Va på Gotland med grymmaste Sara(pippis hus i bakgrunden? coolt isf, att jag fick med det på bild?!)

Jag och Albanen busade litegrann (har nämligen hört att man kan bryta ryggen/nacken om man lyfter någon på axlarna?!) 

Drack.. Läsk (mest cola)

Fotade lite Work-outfiter! (Like  my shose!!)

Hängde mke med denna chey.. undrar, kommer bara inte ihåg vad hon hette nu igen ?

jag och Albanen då, typ enda gången vi träffades på sommaren.. ?

ngn gjorde en fin fläta på mig

Albanen i grekland, riktigt utslagen efter en lång dag på stranden med våra killar Jojje, Alex grekpojken  och stelios ( så trött så hon dreglar i sömnen ? )

Tog rätt fina "egopics" på mig själv<3


Det var väl lite back to dhe summer 2010.. (dock inte grekland.. :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0