Bara jag?

Detta är ju helt amaziiing!
Tänkte slänga in ett inlägg till er innan jag slocknar för idag i alla fall! Kanske finns det några nattugglor som läser bloggen, som gärna sitter och läser detta nu när jag sussar! 

Såmedans jag sover, så kan väl ni kolla in min nya låt jag har skrivit... (sjung som melodin boten anna)
Jag sitter här o väntar
och spelar lite dota
pussar på och smeker
men motståndet besticker

Och JA, jag vet att det var samma ord lite här och var. Men ändå en rätt så bra början på min artist karriär, nu ska jag inte bli en artist då, men räknar väl med att bli lite känd i de flesta "grenarna" eller hur man nu ska säga.. hehe!

Kram på er så länge! / E


Random slumpad bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra låt! ja du är begåvad har häört dig sjunga

2011-01-07 @ 03:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0