Dags att sova...

Godkväll alla kära trogna underbara läsare ! ♣
I detta ögonblick så sitt/ligger jag i sängen med datorn i famnen och bara myser! Idag har jag och mina tjejkompisar varit i stallet där det fotades en del. Det blev många riktigt fina bilder på mig och Amy samt på Blondie och Mia-loppan (som jag nu måste kalla henne enligt blondiie -.-).
En riktigt rolig bild var nog när blondiie (så blond som hon var) glömmde att sätta på pålen så hon satt helt utan någon säkerhet på hästryggen! Som ni ser i inlägget innan så började Mia-loppan bocka ohejdat medans blondie stuttsade runt. En rolig syn som med lite tur lyckades fastna på bild ;) Nog om det nu...
Det som ni alla har väntat på att få se skall komma strax eftersom att vi hade problem att ta med med utrustningen (kameran) och att min vän ligger efter med studierna så det var helt inte riktigt våran dag att filma in hemligt.
Så det lär nog publiceras i bloggen i början av nästa vecka i think !
Förlåt bloggen men i dettanu kan jag ej bjuda på mej själv utan smink eftersom att jag ser helt utsliten och trött ut på denna bild! puss

PUSS ALBANEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0