Fotografering (Portfolio)

Sminkade just min lillasyster Emma och tog foto till mitt portfolio. Jag ska satsa på att bli make-upartist så ska börja ta lite bilder till det nu!! Aja, här kommer resultatet i alla fall.

1:a sminkingen:
Så tänkte jag visa er bloggläsare hur man använder kajalen på bästa sett! Som ni ser här har jag gjort som albanens sminkning "regnbågen" Och tillagt olika alternativ av kajalmönster.
*På den översta bilden på ögat har jag gjort en blomma av kajalen, då det ser ut som att skaftet börjar där ögat börjar, personligen tycker jag det är väldigt fint!!
* Den nedre ögonbilden så är det bara två streck. som att jag har följt ögats streck lite längre bara, Superenkelt! Kan nog vem som helst till och med göra!

Sminket jag använde till första sminkning var följande :
Brunpuder.. HM (riktigt bra budget smink man får bra för pengarna)
ACO.. Brownstick.. 03. för läpparna
Luméne (den blåa) kajal
Loreanne.  roche
express mascara star lash

2:a sminkningen

Körde lite Kissie-style på det hela. Olika sotningar och en riktigt bra läppglans som gjorde så att läpparna blev större!  Festsminkning på hög nivå!!!

sminket var då detta:
eyeshadow pallette. (by. HM)
och lite andra eyeshadow
+ det super läppglans!!!! Lipgloss by. HM

KRAM o godnatt på er alla kära bloggare // elin (kommentera gärna min sminkning och fortfarande, säg bara till och hör av er om ni vill att jag ska sminka och fota er!!!  100 :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, älskar eran blogg! <3

Jag läser den varje dag och jag tycker verkligen att ni gör ett jättebra jobb men jag har en idé om hur ni skulle kunna göra den ännu bättre.

En ny design. Inte för att vara taskig eller något men eran blogg ser ganska tråkig ut. Det skulle vara mycket roligare med lite färg eller mönster.

Puss <3

2011-01-11 @ 19:27:25
Postat av: Caroline

hahaha asså här va bästa inlägget :D älskart!! meeer :D

2011-01-12 @ 21:52:21
Postat av: Jessica

Haahaha, stackars emma! :D

2011-01-25 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0