Fredaaaag!

Man märker att det är fredag idag dear läsare. Statistiken är inte riktigt som vanligt, då på vardagarna alla sitter och klickar in våran blogg nästan hela tiden!!
Nu är väl alla, jag är ett undantag då, ute och festar gaaaal1! Men ska upp tidigt imorgon så det får bli imorgon ;)

Nu har jag försökt, i säkert en hel jäävla timme att ladda över lite gamla bilder från min gamla mobil. Men sladden glappar så fick bara över några. + Det finns inget hål i datorn där minneskortet kan gå in i ? Vad vill dessa makarater mig??? (slänger upp några i alla fall)


(BILDEN BORTTAGEN,½!!!!)
Blondinen, innan hon fick linser dårå.

Amen fyfan va charmig! In greeeeece!

KINKYYY!!


Åh, typ sötaste bilden på blackie ever, visst? löööööööve!/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0