Godmorgon klockan sex på morgonen !

Godmorgon kära blogg...
Förmodligen är det synnerligen bara jag som är uppe så här tidigt på morgonkvisten! Då undrar säkert ni som läsare varför denna zoofil (dock fast jag ej har sex med djuren utan bara älskar dem med hela mitt hjärta) är uppe nu... Det ska jag säga er.. Jag ska upp och ge alla de små hästarna i stallet frukost samt släppa ut dem för att alla ska få rastas i sina ordinarie hagar. Dock så vet jag ej om man kan kalla mig zoofil.. Zoofil är en människa som har sexuellt umgänge med olika sorters djur. Men det har jag ej, jag är bara kär i dem.. Använde bara det ordet för att jag nyss lärde mig det av John Blomgren (tack). Okej men nu måste jag kila hästarna gnäggar (kallar) på mig! ;) P.S mina naglar har en transparent färg idag !
// ABLANEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0