Våran fredag...

Varför e min data så jävla seg jag ska säga att det tar ca tio min för mej att ladda upp EN bild :)) hehe Nu kommer lite bilder från när jag o elin var ute och ja ni vet vad man brukar göra på fredagar  FEESTA! ;) (Obs. Vi dricker inte mer än en lättöl då vi är på fest
Här är då jag helt nykter och redo för festen! Posar framför kameran för att då visa upp min festoutfit <3

... och här der ni då också nyktra Elin innan fekkan vi ska till hennes outfit var fin så vi fotade den med.
Jag och Elin hade väldigt kul den dagen. Jag var lite borta efter att ha druckit en lättöl. Elin var lite konstig hon med fast på sitt eget lilla sätt. Jag gillar denna bild eftersom att den visar att vi står väldigt nära och kelar med varandra på fyllan.
Här kan man nästan uttrycka meningen. Two girls one camera. VI upptäckte så småning om att man kunde ta ur-roliga bilder med kameran om man blåste utåt med munnen (som hästar gör). Vet inte riktigt hur vi kom på det men aja kvällen fortsatte med fler roliga bilder.

Här ser ni då att jag (albanen) fortsätter med blåsbilderna samtidigt som Elin ... Jaa jag har faktiskt ingen aning vad hon håller på med (haha) ja så blir man då efter att ha druckit. Elin drack då en lättöl och en halv det kanske ni ser för hon är lite borta på bilderna medans jag ändå är lite mer närvarande.

Kvällen började leda mot sitt slut och eftersom Elin hade druckit en halv lättöl mer en mig deckade hon såklart först! Hon däckade på golvet så jag fick leta fram en duglig madrass samt ett täcke som jag sedan stoppade om henne med samtidigt som jag själv var lite på lyran. Aja så var iaf våran fredag! så kan det gå om man dricker sådant som akorål!

PUSSHEJ /// ALBANEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0