Justin Bever <3

Har jag sagt att han är min favorit idol.. Han är så snygg hans krop är som en tolvårig flicka.. Ung och slank den killen ;) mmH fin det är han ! :*
SKulle bara säga också att jag ej fick rida på friluftsdagen (heterdetså?)  för min lärare ba nej du kan göra det ändå ju? man ska göra något som man inte brukar -.- jag ba men åh o man orkar ju inte romme för alla vet hur dte gick förra året ! hade pms damp på alla o så hatar jag skidor det e det tråkigaste som finns .. Snowboard o andra sidan e fett kul o coolt hee men det suger jag på :) puss nu ska jag lyssna på justin hehhehehe
PUSS /// ALBANEN



Kommentarer
Postat av: caroline

hahahaha snygg bild på elin

2011-01-19 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0