Malin -.-

Åhnej nu ska jag åka och leka med Malin, & kanske filippa (?) Asså åh skulle lika gärna kunna sova nu liksom.... MEN! Jag kom på en riktigt fiffig idé.. Jo, jag loggar ut från datorn, stänger av mobilen och går och lägger mig nu.. Så slipper jag dem liksom, de får aldrig mer tag på mig ikväll och jag kan sova skit skönt..  Aa så får det bli!!

En charmig bild på mig och Filippa!

Btw tänkte berätta nu: Jag har blivit djurgårdare med henne! Ehh.... Vi ska på match o hon ska lära mig bli en riktig huligan!  och sen ska vi klä ut oss till killar, bli biffar o gå med i djurgårdens fina pojkar. Så alla vet!! I ♥ djurgården

Kommentarer
Postat av: Amanda & Daylight

Sv: jovisst kan jag det :) säg till bara så tar jag med kameran ;D

2011-01-09 @ 18:04:39
URL: http://birtleydaylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0