Min nya zztyyyyyle

Hej bloggen.
Tänkte berätta om min nya rid-style, att ramla av varje gång man rider, (Eller nästan varje går också bra!) Jag har gjort det de 2 senaste veckorna, och man känner verkligen att man lever. Varför ska man liksom sitta och rida dressyr hela dagarna när det inte händer något, nää.. Nu har jag i alla fall ramlat av 6 ggr. Vem vet? Kanske blir det mer liksom. puss ♥
 Har ramlat av dessa hästar: kan berätta lite vad som hände också

Denna häst. Miranda  ramlade jag av bara här om dagen. Vi hoppade!
Som ni ser på bilden så bockar hon.. (dock med en annan ryttare.)
hon kan vara lite galen , och man har tur om man ens sitter kvar, som jag inte gjorde...

Denna ramlade jag också av här om dagen. Mia är det då. Hon hade lite
mer klös i sig, och bockade heeela tiden, det brukar hon göra!
Detta är också Mirandas (hästen  över barn. Så det kanske går i generna.

(sen en till galen ponny jag ramlade av 3 ggr!)/ellin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är ingen bra ryttare för än man har ramlat av hästen 100 ggr. Puss på er <33

2011-01-12 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0