Nackspärr !

Middagsdags alla våra otroliga läsare! <3
Nu är det så att jag har en otrolig plågsam nackspärr... Det kan man få av att ha sovit konstigt, suttit i drag eller något annat. Dock så har jag fått det på ett lite udda sätt. Ni förstår... igårkväll så somnade jag lite tidigare än blondinen som satt vid datan tills jättesent på kvällen. Jag somnade strax bredvid henne (dumt gjort) och då använde hon mitt huvud som stöd för armen. Gud vet hur länge min stackars nacke låg och fick ta emot den pressen på sig!!

Ajaa.. Idag har jag och svennen varit i stall Forsen och ridit! Svennens mamma hämta oss (gullig). I stallet betraktades jag och svennen som tappra ryttare när vi krigade oss fram med hästarna genom stormen i hopp om att komma till ridhuset! Jaa.. Det var modigt gjort av oss när stormen var som värst! Vi klarade oss galant fram till ridhuset trots stormen i alla fall.
POK // ALBANEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0