oc

Nu ligger jag och myser med mig själv, min säng, min data och min tv! Vi har det riktigt mysigt, kollar på The O.C. En trevlig serie. Den handlar om Ryan, Marissa, Summer och Seth som lever i The O.C (orange country, california). Jag har precis börjat om allting, så nu ska jag njuta av säkert den 7e gången som jag ser det ♥ I am totaly inlove in this!!!

och varför, kom jag på nu, kan inte Jag lägga upp en dikt om Grekland nu när amanda har gjort det liksom!:
Jag skriver ett meningslöst brev, om kvällen då ni bara drev.
Då min prins hade åkt ifrån oss, kanske åkte han till koss?
Vem vet när vi satt där på stranden, ja, då ni sprang och höll oss i handen.
Vi var redan förälskade i den vackra natten, du va lika kattig som katten.
när du bara ville utnyttja mig, kände jag mig som hen helt vanlig tjej
En tej du bara playar, kanske du också till dem payar...
ag blev allt lite ledsen, när jag redan hade spelat ut alla essen.
var jag inte värd dig då? Vem skulle jag då kunna få?
En tönt med glajjor från amandas skola? kanske han då skulle hetat ola.
Jag gillar ändå din vackra magschack, medans amanda bara vill ha aldos Magfack.
Jag gillar ju spiros han är också fin, men vill man ha han får man allt lida pin!!
Många första hjälpenkyssar må man få, innan kärleken till spiros man kan nå

Fyfan va söta!!! Åhhhh Love
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0