Photoshop skola. Del 1

Eftersom att jag är ganska begåvad, så ska jag visa lite hemligheter om photoshop. Lite trix, ni där hemma kan träna på och sen, tillslut kanske (KANSKE) bli lika duktig som mig!

1:a bilden.
Kanske ej ser men här har jag delat vårt förra ögonbryn, så det ser ut som vi har två.
Ganska enkel grej och göra, som ser riktigt verklig ut!


2:a bilden.
Här lurade jag er riktigt rejält va? Ni trodde nästan att Blackie hoppade runt på bara bakbenen va?!
Men håll er lugna!! Ring inte ambulansen!! Det är bara jag som är så duktigt i photoshop, så det ser riktigt verkligt ut! *ler nöjdt*
här har jag bara kopierat  färgen på underlaget och målat över benen. Sen kopierat en liten bild av underlagen och klistrat in. Inte svårare än så! Övning ger färdighet!!


3:e bilden.
om man vill göra sina bilder lite roligare kan man ju alltid göra såhär!
Det uppmärkasmmar läsaren, och väcker den lite! Mycket roligare!!


STAY TUNED... MORE TO COME!!
Elins photoshop skola fortsätter!!



Kommentarer
Postat av: sara

ååh vad duktig du är albanen värkligen fint och konstruktivt!!

2011-01-24 @ 23:40:28
Postat av: sara

fett duktig du är blondinen väldigt imponerande och konstruktivt xD !!!

2011-01-24 @ 23:45:19
Postat av: sara

oj inte albanen!!! blondinen är det som va bra här :$

2011-01-24 @ 23:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0