Skola imorgon..

Hej allesammans!
Imorgon är det en riktig speciell dag! Den dag man har gått och längtat efter hela året! Det är den så kallade första skoldagen efter jullovet och alla elever kommer tillbaka till skolan utvilade och fräscha...
Denna dag som man nu gått och längtat över i ca två veckor nu är äntligen kommen. Självklart har jag då förberätt mig inför denna dag genom att jag har...
* Lagt fram morgondagens outfit! Man måste väl matchande/uttänkta kläder på första dagen i skolan. Jag har då valt en snygg elegant skjorta som har glada färger som man bara känner dig varm om. Till skjortan har jag valt ett par snygga byxor som har en fin lila färg (syns inte på bilden). Eftersom jag har fått ett par nya vinterskor skall jag såklart använda dem till denna speciella dag!
* Vaxat benen så att killarna tycker inte om håriga ben har jag hört. En till bra grej är att man inte svettas lika mycket om benen! Det måstre göras innan skolan eftersom att vem vet någon snygg kille kanske kommer fram till mig eftersom att jag har gjort mig så snygg och säger hej snäckan kan man få känna på dina ben ?.. Och då måste dem vara kala o släta för bästa möjliga bruk!
* Målat naglarna med fräscha färger! Förlåt för att bilden blev lite konstig men som sagt, jag har ju bara två händer. Alltså fick min haka och bröstkorg hålla i kameran men ajaa... Man ser ju iaf alla fina färger och det är det som är huvudsaken!
* Gjort flätor i håret så att det ska vara många och hållbara lockar tills skolstarten! Det är viktigast att räknas som fin den första dan eftersom det är det första intrycket efter två veckor och det räktas enormt (oj nu råkade jag skriva räknas två gånger i samma mening). wnb emil
* Färgat ögonfransarna så att dem är svarta och fina tills imorgon. Det sved lite i ögonen när färgen kom in o frätte men annars blev dom otroligt fina!
Hejdå nu måste jag sova för att inte få påsar under ögonen på min första start på skolan <3 ///// ALBANEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0