Albanen (amanda) igen dåra...

hej blogen elin blogar ingänting alls så jag anttar att jag får ta tag i deta själv ett tagg -.- <3 hahahah idag har man ju haft litte av en så kalad vårkännsla eftersom att det var soligt och sirka 5 grader!!!!! åh gud vad jag törstar efter att få ta ut min mope pele och åka på honom! han är en av mina bästaste vänner bortsett från min andra vän Blondinen dåraaa... imorrn skall ja till umo och prata om sex.. (detta har jag längtat på)....



Jag och min söta ponnie <3

en gammal bild på mej och elin i typ sommras <3

kolla vad fula vi var bara förra sommaren! HAHAH (eller förrförra..nee kanske förra)

jag och elin i somras då vi sllingade våratt hår !

sötta cheyer i somras <3

en bild jag och ELin hadde när vi va små för att bevissa våran kärlek <3


 Där fick ni se en masa gammla bilder som liger på den här datan! Puss och krammar // ALBANEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0