bloggen ar sot

Eftermiddag alla bloggläsare! Just nu sitter jag och chilla i min soffa med lite te och en kaka i handen.. elin slutar så sent så jag måste vänta på henne åh ajaaaa.... idag hade jag muntliga delen i spanska i Och jag klarade mig ytterst bra om man bortser från det dåliga jag sade. Jag tror jag uppnådde Ira en för vg och hat därför fullnått mina krav i spanska. Ajaaaa nu skall vi snart (när elin slutat + en timma till) till stallet och rida jag ska rida den underbaraste hästen i världen medans elin ska rida Mia. Senare ikväll skall vi träffa eluns kille och sen sololägen puss nu på er ariatokrater...... KRAM ALBANEN (ska berätta en grej sen i nästa inlägg som kommer fa er ätt häpna)
En fin bild på mig och elin i ridhuset
jag gillar att jag ej kom med på denna bild.. vi hade det lite knas med hästarna de ville inte lyda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0