SOFT

hej bloggen min.. (och elins..)Idag så e jag hemma från skolan e lite krasslig i halssen och skall iväg till en bekant Maria hon e så söt <3 aja sen skall jag iaf till stallet och hänga där lite ? :) Rida min söta häst som e lite busig :) <3
Nooooooog om det vad tyckte ni om elins första egobild ? kolla den lämnhre ner aa jag e nog lättad att den är avklarad för det var svåra tider innan...... aja nu blir det jag jag och jag som skall plugga plugga plugga sees små turtiduvisar <3
P.S ni som läser bloggen ni är som mina barn man vill bara äta upp er <3
Fin bild på mej och elin igår när jag hade trevligt och småskrattade <3
"Jag kan va en kanin också"
charmiga !!!!!!!'
<3
Elin ser ut som en haj ! <3 PUSS på henne från mig (albanen)
AJA DÄR FICK NI SE ASFULA BILDER  HERÅÅÅ :D / ALBANIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0