Kom igeeeeeeeeeen nu Sverige!!

kollar som kanske de flesta på hockey VM Sverige-USA , grymma de är pojkarna!!
nyss satt jag dock och tittade på operationer med pappa när de grävde i någons knäskålar...
Dock så är det Big brother nu så får också sitta och bläddra mellan 11an och 3an... livet är hårt alltså!

just nu så praoar jag på enskede ridskola, riktigt mysigt. Älskar att gå upp 5 på morgonen också och slita, så det passade mig exellente, när jag kom hem idag så sov jag i ca 5 timmar också så får se om jag verkligen kan somna ikväll efter big brother.. Tvek på den lite va?

jaja, nu har ni iallafall fått en nyhetsuppdatering om mitt liv! ciaaaaaaaaaaao

saknar.... </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0