Till er läsare...

Tjenare. Jag tycker att ni läsare där ute är så tappra! Mer tapper än mig kan man ju nästan säga.... okej där ljög jag nog lite.. Åter till ämnet, ni är så tappra som orkar klicka in på vår sida (blogg) trots att vi är ganska dåliga på att uppdatera.. Okej.. där ljög jag IGEN vi är väldigt dåliga på att uppdatera och det skall bli ändring på det eftersom att det är ni som lider av att behöva klicka in här i onödan utan att äns få se något nytt inlägg! :( Gullungar, vi beklagar över det och det skall bli ändring på det!
Sommarkänslorna sveper över mig och tar mig med storm..
Snart är det sommarlov och jag och Elin är taggade inför en härlig tre-veckors sommar i det varma paradiset Grekland. Inte nog med det, vi kommer tillbringa en stor tid i grekland åt att ragga upp greker och en inte stor del av tiden att sola och bada ! :D Dock så kan man ju göra både och men aja.
Kram Amanda the king... ännu en lögn. menade the ALBAN. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0