amanda here!

Sha sha bitches! Det är Amanda här nu .. förlåt för den fula bilden, blev lite konstig på den ? :(
Men jag blir alltid lite konstig bara på bilder så ni får tänka på att jag är mycket snyggare i verkligheten (jag lovar).
På lördag hoppas jag på det blir något kalas eller något att gå på med tårta och sådant :D <3 Ingen bjuder mig på kalas numera.. Utom elin.....
Ni undrar säkert hur det går med filmen... Vi har kommit en bit men är fortfarande öppen för förslag eftersom att det är fansen som ska vara nöjda alltid! Så skriv jättegärna i kommentarer eller på facebook eller plajjahead ;)
Vi skall faktiskt försöka filma in lite på fredag förmiddag så vi får se hur det blir....
P.S detta gjorde min dag http://www.youtube.com/watch?v=-VN2KRxTdjE snälla jag ber er checka den ;) <3333
PUSS Å HEJ HA DET GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0