Hej mongosar

Eran favoritbloggare/skådespelare Blondinen hära!
Idag har jag firat min pappa på fars dag.. Skönt att ta ledigt från inspelningarna ibland faktiskt, jag har ju faktiskt ett liv utanför ocksåmåste jag tänka på!! Men vi har en lång inspelningsvecka framför oss, såklart både kul och jobbigt.. Känner att jag sätter så mycket press på mig själv under inspelningstiden, men hoppas resultatet blir lika bra som jag hoppas!!! (det gäller för våra klippmän att klippa bra!!!)

Min lillasyster redigerade en bild på mig från igår... vad betyder fackfejjs????// kram blondinen 


BTW (by the way)
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: hannah

HAHAHAHHAH FYFAN ELIN!!!

2011-11-14 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0