Kompisar igen

Hejhej bloggen nu är jag med Elin Linde vi är nu kompisar igen och hon förlät mig för allt trots att det jag gjorde var oförlåtligt....
Vi ska filma in ytterligare några scener till våran film albanenoblondinen the movie ;).....Hoppas ni är uppspelta och förväntansfulla över att få se den, ni som hart varit på bio nyligen kanske sett vår trailer i reklamen på bion?? coolt va nu är vi fan kända :D. Idag har jag vaxat mina håriga ben, aooo va ont det gjorde (speciellt om man har grekhår (tre meter) hehe...), sedan har jag städat hela mammas lägenheten och ikväll tror jag jag åker till papi <3
random bild från för förra helgen med Inez o Jossi charmigt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0