SORRY RE

tjoo Blondinen hära. Veet vad ni tänker varje dag när ni klickar er in på våran blogg: "VA I HELVETE HAR DE INTE BLOGGAT IDAG IGEN??!?!!?" och jag vet även att de flesta av er har tänkt på att ta livet av er pga det. MEN GLÖM DE TANKARNA, jag råder er, det är inte värt det. FÖR nu bloggar jag ju fakiskt ;)
finns ingen ursäkt för vad jag har gjort, men förlåt ändå, älskar er ju, läsare. ni gör min dag, och jag pratar nog för Albanen också när jag säger det.
(säger detta via en låt då och lyssna: Ser du något bakom molnen, ser du glädjen genom sorgen, låt som passar er dom ser detta med att vi uppdaterar något att få upp hoppet till er lite!!! förövrigt grym låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0