Idag är jag allmänt glad..

Idag har det varit kul i skolan för första gången skulle jag tro! Alla är så roliga hela tiden så jag klarar inte av att garva såhär mycket en hel dag.. Speciellt då man har jävligt med träningsvärk i magrutan :(...
Ska snart till stallet och rida på min polle i det äckliga vädret haha, inte så jätte taggad faktiskt! MEN MEN!
Statistiken på bloggen ökar successivt! Så ska försöka blogga så mycket jag kan för att göra det så kul för er läsare som möjligt (?) ;D Låter det bra ?
Ni som undrar hur det går med våran film här har ni svar:
Jo vi har tagit en paus från filminspelningarna eftersom att allt plugg och hästliv tar upp all vår tid.. Men vi jobbar på det o ska försöka klämma in det så fort schemat får ett tomt hål ;) <3
Nu funderar jag på om jag ska dra till stallet eller fika med Elin ? ... Vi får se hur det blir ha det !
rawr ni fick en liten porrig bild på mig från idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0