Jag och Elin

Hejhej bloggen träffade just elin i några sekunder vi tog en volta (promenad) i brandbergen :) Känns bra att träffa henne det var nämnligen ett tag sedan... Jag blir gladare av henne, typ piggare... Vet inte hur jag ska förklara det men hela dagen har varit seg o tråkig har gått som en zombie nu e jag glad och uppladdad efter att ha träffat henne. Om några dagar går utan jag varit med henne blir jag lite tråkig sådära... Nivet vad man brukar säga: Elin är som min strömkälla, där jag får min energi ifrån.
(hahahhahaah as skumt inlägg amanta slut på ideer eller har du inget liv att blogga om eller?.... EH så kan det nog vara)
P.S hatar alla haters som ska komma fram o klaga när man är ute, funderar på att köra en Elin style och gå med en sådan där duk :( Har iaf flyttat till mamma nu för de va alldeles för många utanför pappa... Damn asso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0