le7els..

Sitter och kollar lite halvt på Mtv, just nu spelas Levels av Avicii. Förstår mig inte på den musikvideon. Nu får dem liksom ryck och börjar dansa.. man ba va? på ett jukhus. Älskar dock Avicii och ska på hans konsert i mars! Taggg.
Snart ska jag dock till stallet och lite mindre taggad på det faktiskt. Sjukt tråkigt att åka dit när det är mörkt hela tiden. Rida i ridhuset och mocka när hästen står i gången. Både han och jag tröttnar på detta för fort. Otagg på livet just nu bara. Kan hitta obegränsat med orsaker att klaga på. Är säker på att ni inte vill läsa alla. så peace out! /E
en grej kan jag ju iaf säga: det är att det är jäkligt fuskigt för alla som inte har Iphones eller liknande som kan ta bilder på sig själva när man ser det i skärmen. Så svårt att veta i vilken vinkel man ska ta i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0