Nyårsbilder!!

Nu bjuder jag er på några nyårsbilder!! (de flesta är ovisbara pga. en sak) men visar iaf några då vi var med dalmåsarna :DD
Jag och en dalmås!! posar en ny pose :)
Jag, amanda och en dalmås! (handen på amandas rumpa får ni aldrig veta vems de e...)
Jag gjorde en sexig pose när vi var på toan varpå Amanda sa: "Åh fyfan va sexigt, så vill jag också kunna göra!! TA KORT PÅ MIG NÄR JAG GÖR SÅ!" Jag svara då: VISST!! *tar kortet och börjar asgarva*. Amanda: FÅR JAG SE ELLER?! *drar kameran ut handen på mig och kollar*  A: Åh jag har ingen rumpa kvar?! säger ju det.. Jag: HAHAHAH NEEEE!!!! (en bra stund efter tillbringades på toaletten för att trösta amanda och torka upp efter hennes tårar, som hade blivit ett mindre hav på Anettes toalette.)
Jag, en dalmas och Amanda. Dalmåsen hade sagt något olämpligt, eller hade inte gjort ett skit(man vet aldrig med Amanda, hon är väldigt våldsam) precis innan bilden togs och amanda slog honom i ansiktet. Jag leker bäver.
Anette sjunger eller nåt, jag och amanda posar (vi är ju så vana med mingelbilder, fanbilder och allt där emellan)
Jag är njuter av livet och amanda leker sexyyy framför oss. Underbart.
Hoppas ni uppskattar min nedlagda tid på att fixa dessa bilder. KRAMIS/ Blondinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0